Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             11 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Automated Essay Scoring feedback for second language writers: How does it compare to instructor feedback? Dikli, Semire
2014
22 C p. 1-17
17 p.
artikel
2 Contexts of engagement: Towards developing a model for implementing and evaluating a writing across the curriculum programme in the sciences McLaren, Ingrid A.M.
2014
22 C p. 18-32
15 p.
artikel
3 Ed.Board/Aims and scope 2014
22 C p. IFC-
1 p.
artikel
4 Examining genre effects on test takers’ summary writing performance Li, Jiuliang
2014
22 C p. 75-90
16 p.
artikel
5 Just Ask Teachers: Building expertise, trusting subjectivity, and valuing difference in writing assessment Osborne, Jeff
2014
22 C p. 33-47
15 p.
artikel
6 [No title] Condon, William
2014
22 C p. 100-102
3 p.
artikel
7 On the vulnerability of automated scoring to construct-irrelevant response strategies (CIRS): An illustration Bejar, Isaac I.
2014
22 C p. 48-59
12 p.
artikel
8 Reflexive writers: Re-thinking writing development and assessment in schools Ryan, Mary
2014
22 C p. 60-74
15 p.
artikel
9 Thank you to reviewers, 2013 2014
22 C p. 103-
1 p.
artikel
10 The challenges of emulating human behavior in writing assessment Shermis, Mark D.
2014
22 C p. 91-99
9 p.
artikel
11 Three current, interconnected concerns for writing assessment Hamp-Lyons, Liz
2014
22 C p. A1-A4
nvt p.
artikel
                             11 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland