Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
8 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Adaptive online course design: Analysis of changes in student behaviour throughout the degree lifecycle
Lipnickas, Gediminas
66
C
p.
artikel
2
A two-staged SEM-ANN approach to predict learning presence in online foreign language education: The role of teaching presence and online interaction
Li, Nuoen
66
C
p.
artikel
3
Beyond hype: Is ChatGPT-generated content effective in class preparation among academic instructors?
Bin-Nashwan, Saeed Awadh
66
C
p.
artikel
4
Editorial Board
66
C
p.
artikel
5
Empowering ChatGPT adoption in higher education: A comprehensive analysis of university students' intention to adopt artificial intelligence using self-determination and technology-to-performance chain theories
Al-Mamary, Yaser Hasan
66
C
p.
artikel
6
From access to mastery: Integrating AI in blended learning for equitable, inclusive, and accessible music theory educations
Liu, Chen-Chen
66
C
p.
artikel
7
The use of generative AI by students with disabilities in higher education
Zhao, Xin
66
C
p.
artikel
8
What should I know? Analysing behaviour and feedback from student use of a virtual assistant to share information about disabilities
Coughlan, Tim
66
C
p.
artikel
8 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland