Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
6 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
A situated expectancy-value theoretical perspective of teaching presence and student engagement in blended learning environments
Ma, Jing
64
C
p.
artikel
2
Editorial Board
64
C
p.
artikel
3
Exploratory study of an AI-supported discussion representational tool for online collaborative learning in a Chinese university
Kong, Xi
64
C
p.
artikel
4
Exploring the influential factors of online professional learning completion of college teachers from the Global South in an international training program
Wang, Chao
64
C
p.
artikel
5
Interaction and dialogue: Integration and application of artificial intelligence in blended mode writing feedback
Jiang, Yang
64
C
p.
artikel
6
Prior online learning experiences as incidental professional development: A cross-sectional survey of online instructor beliefs and strategies
Burner, Kerry J.
64
C
p.
artikel
6 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland