Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
6 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Editorial Board
54
C
p.
artikel
2
Identity Artifacts: Resources that facilitate transforming participation in blended learning communities
Hod, Yotam
54
C
p.
artikel
3
Influences of depression, self-efficacy, and resource management on learning engagement in blended learning during COVID-19
Heo, Heeok
54
C
p.
artikel
4
Using the community of inquiry framework to support and analyse BYOD implementation in the blended EFL classroom
Cheng, Gary
54
C
p.
artikel
5
Using trace data to enhance Students' self-regulation: A learning analytics perspective
Ye, Dan
54
C
p.
artikel
6
Would you use them? A qualitative study on teachers' assessments of open educational resources in higher education
Baas, Marjon
54
C
p.
artikel
6 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland