Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             9 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 A systematic review of research methods and topics of the empirical MOOC literature (2014–2016) Zhu, Meina
2018
37 C p. 31-39
artikel
2 Centralized student performance prediction in large courses based on low-cost variables in an institutional context Sandoval, Augusto
2018
37 C p. 76-89
artikel
3 Contrasting prediction methods for early warning systems at undergraduate level Howard, Emma
2018
37 C p. 66-75
artikel
4 Editorial Board 2018
37 C p. ii
artikel
5 Fostering student engagement in online discussion through social learning analytics Chen, Bodong
2018
37 C p. 21-30
artikel
6 How do medium naturalness, teaching-learning interactions and Students' personality traits affect participation in synchronous E-learning? Weiser, Orli
2018
37 C p. 40-51
artikel
7 Motivating factors of MOOC completers: Comparing between university-affiliated students and general participants Watted, Abeer
2018
37 C p. 11-20
artikel
8 Student perception of helpfulness of facilitation strategies that enhance instructor presence, connectedness, engagement and learning in online courses Martin, Florence
2018
37 C p. 52-65
artikel
9 Transition 2.0: Digital technologies, higher education, and vision impairment Pacheco, Edgar
2018
37 C p. 1-10
artikel
                             9 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland