Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             10 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 A multivariate approach to predicting student outcomes in web-enabled blended learning courses Zacharis, Nick Z.
2015
27 C p. 44-53
10 p.
artikel
2 Analytics of communities of inquiry: Effects of learning technology use on cognitive presence in asynchronous online discussions Kovanović, Vitomir
2015
27 C p. 74-89
16 p.
artikel
3 Corrigendum to “The use of flipped classrooms in higher education: A scoping review” [The Internet and Higher Education 25 (2015) 85–95] O'Flaherty, Jacqueline
2015
27 C p. 90-
1 p.
artikel
4 Editorial Board 2015
27 C p. IFC-
1 p.
artikel
5 Faculty and Facebook friending: Instructor–student online social communication from the professor's perspective Sarapin, Susan H.
2015
27 C p. 14-23
10 p.
artikel
6 Interaction analysis of a blog/journal of teaching practice Herrera Pavo, Miguel Ángel
2015
27 C p. 32-43
12 p.
artikel
7 Predicting course outcomes with digital textbook usage data Junco, Reynol
2015
27 C p. 54-63
10 p.
artikel
8 Self-regulated learning strategies & academic achievement in online higher education learning environments: A systematic review Broadbent, J.
2015
27 C p. 1-13
13 p.
artikel
9 The choice of reduced seat time in a blended course Asarta, Carlos J.
2015
27 C p. 24-31
8 p.
artikel
10 The effect of locus of control on learners' sense of community and academic success in the context of online learning communities Gökçearslan, Şahin
2015
27 C p. 64-73
10 p.
artikel
                             10 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland