Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
9 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
An evaluation of online learning to teach practical competencies in undergraduate health science students
Dolan, Eimear
2015
24
C
p. 21-25
5 p.
artikel
2
Designing a role structure to engage students in computer-supported collaborative learning
Gu, Xiaoqing
2015
24
C
p. 13-20
8 p.
artikel
3
Editorial Board
2015
24
C
p. IFC-
1 p.
artikel
4
Examining the necessary condition for engagement in an online learning environment based on learning analytics approach: The role of the instructor
Ma, Jing
2015
24
C
p. 26-34
9 p.
artikel
5
Externally-facilitated regulation scaffolding and role assignment to develop cognitive presence in asynchronous online discussions
Gašević, Dragan
2015
24
C
p. 53-65
13 p.
artikel
6
Online instruction about integration of science and mathematics with middle-grades teachers: Four years in and aiming for sustainability
Chauvot, Jennifer
2015
24
C
p. 46-52
7 p.
artikel
7
Toward the development of a metacognition construct for communities of inquiry
Garrison, D.R.
2015
24
C
p. 66-71
6 p.
artikel
8
Virtually unlimited classrooms: Pedagogical practices in massive open online courses
Toven-Lindsey, Brit
2015
24
C
p. 1-12
12 p.
artikel
9
Wikis and forums for collaborative problem-based activity: A systematic comparison of learners' interactions
Ioannou, Andri
2015
24
C
p. 35-45
11 p.
artikel
9 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland