Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             9 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 A model of turnover-based disruption in customer services Holtom, Brooks C.
2016
26 1 p. 25-36
12 p.
artikel
2 Antecedents and effects of host country nationals negative stereotyping of corporate expatriates. A social identity analysis Bonache, Jaime
2016
26 1 p. 59-68
10 p.
artikel
3 Are they among us? A conceptual framework of the relationship between the dark triad personality and counterproductive work behaviors (CWBs) Cohen, Aaron
2016
26 1 p. 69-85
17 p.
artikel
4 Editorial Board 2016
26 1 p. IFC-
1 p.
artikel
5 Enhancing emotional performance and customer service through human resources practices: A systems perspective Gabriel, Allison S.
2016
26 1 p. 14-24
11 p.
artikel
6 Pay communication: Where do we go from here? Marasi, Shelly
2016
26 1 p. 50-58
9 p.
artikel
7 Taking services seriously: New directions in services management theory and research Pugh, S. Douglas
2016
26 1 p. 1-3
3 p.
artikel
8 The changing role of employees in service theory and practice: An interdisciplinary view Bowen, David E.
2016
26 1 p. 4-13
10 p.
artikel
9 When the customer is the patient: Lessons from healthcare research on patient satisfaction and service quality ratings Vogus, Timothy J.
2016
26 1 p. 37-49
13 p.
artikel
                             9 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland