Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
7 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Asking students to recall success may not enhance their perceived self-efficacy
Abdulla, Adam
87
C
p.
artikel
2
Assessing reading and online research comprehension: Do difficulties in attention and executive function matter?
Kanniainen, Laura
87
C
p.
artikel
3
Deadlines don't prevent cramming: Course instruction and individual differences predict learning strategy use and exam performance
Theobald, Maria
87
C
p.
artikel
4
Editorial Board
87
C
p.
artikel
5
Modifying biased teacher expectations in mathematics and German: A teacher intervention study
Neuenschwander, Markus P.
87
C
p.
artikel
6
The importance of adolescents' sense of belonging to mathematics for algebra learning
Barbieri, Christina Areizaga
87
C
p.
artikel
7
Why and for whom does personalizing math problems enhance performance? Testing the mediation of enjoyment and cognitive load at different ability levels
Van de Weijer-Bergsma, Eva
87
C
p.
artikel
7 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland