Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             7 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Asking students to recall success may not enhance their perceived self-efficacy Abdulla, Adam

87 C p.
artikel
2 Assessing reading and online research comprehension: Do difficulties in attention and executive function matter? Kanniainen, Laura

87 C p.
artikel
3 Deadlines don't prevent cramming: Course instruction and individual differences predict learning strategy use and exam performance Theobald, Maria

87 C p.
artikel
4 Editorial Board
87 C p.
artikel
5 Modifying biased teacher expectations in mathematics and German: A teacher intervention study Neuenschwander, Markus P.

87 C p.
artikel
6 The importance of adolescents' sense of belonging to mathematics for algebra learning Barbieri, Christina Areizaga

87 C p.
artikel
7 Why and for whom does personalizing math problems enhance performance? Testing the mediation of enjoyment and cognitive load at different ability levels Van de Weijer-Bergsma, Eva

87 C p.
artikel
                             7 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland