Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
8 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Co-development of fraction magnitude knowledge and mathematics achievement from fourth through sixth grade
Hansen, Nicole
2017
60
C
p. 18-32
15 p.
artikel
2
Emotion regulation and academic underperformance: The role of school burnout
Seibert, Gregory S.
2017
60
C
p. 1-9
9 p.
artikel
3
Exploring an on-line course applicability assessment to assist learners in course selection and learning effectiveness improving in e-learning
Ren, Yi
2017
60
C
p. 56-62
7 p.
artikel
4
Homework Expectancy Value Scale for high school students: Measurement invariance and latent mean differences across gender and grade level
Xu, Jianzhong
2017
60
C
p. 10-17
8 p.
artikel
5
Irrelevant information in math problems need not be inhibited: Students might just need to spot them
Ng, Jeremy
2017
60
C
p. 46-55
10 p.
artikel
6
PRELIM II (EDITORIAL BOARD)
2017
60
C
p. ii-
1 p.
artikel
7
Pre-service elementary teachers' achievement goals and their relationship to math anxiety
Gonzalez-DeHass, Alyssa R.
2017
60
C
p. 40-45
6 p.
artikel
8
Self-efficacy, self-discipline and academic performance: Testing a context-specific mediation model
Jung, Kyoung-Rae
2017
60
C
p. 33-39
7 p.
artikel
8 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland