Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             10 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 A model of the antecedents of should and will service expectations Kalamas, Maria
2002
9 6 p. 291-308
18 p.
artikel
2 An unplanned commercial district in a fast-growing city: a case study of Shenzhen, China Wang, James Jixian
2002
9 6 p. 317-326
10 p.
artikel
3 Author Index, Volume 9, 2002 2002
9 6 p. VII-
1 p.
artikel
4 Calendar 2002
9 6 p. IX-
1 p.
artikel
5 Contents of Volume 9, 2002 2002
9 6 p. III-V
nvt p.
artikel
6 Customer satisfaction in European food retailing Juhl, Hans Jørn
2002
9 6 p. 327-334
8 p.
artikel
7 Customer Service in UK call centres: Brown, Gavin
2002
9 6 p. 309-316
8 p.
artikel
8 Editorial Board 2002
9 6 p. IFC-
1 p.
artikel
9 Fashion forecasting Smith, Donna R.A
2002
9 6 p. 349-350
2 p.
artikel
10 The impact of service quality and marketing on financial performance in the hospital industry: an empirical examination Raju, P.S.
2002
9 6 p. 335-348
14 p.
artikel
                             10 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland