Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             13 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Anticipating the impact of new technologies on retailing Sherman, Elaine
1996
3 2 p. 107-111
5 p.
artikel
2 A review of the marketing manager version 5.0 (1992) Maskulka, James M.
1996
3 2 p. 113-115
3 p.
artikel
3 Calendar 1996
3 2 p. 127-128
2 p.
artikel
4 Essentials of personal selling: The new professionalism Merrilees, Bill
1996
3 2 p. 125-126
2 p.
artikel
5 Ethnic/racial segmentation: insights from theory and practice Lavin, Marilyn
1996
3 2 p. 99-105
7 p.
artikel
6 Grocery shopping behavior A comparison of involved and uninvolved consumers Smith, Mary F.
1996
3 2 p. 73-80
8 p.
artikel
7 Japanese retailing Cheung, Chiwai
1996
3 2 p. 123-124
2 p.
artikel
8 Professional men and women segments Kim, Youn-Kyung
1996
3 2 p. 81-90
10 p.
artikel
9 Research on service quality evaluation: evolution and methodological issues Lapierre, Jozée
1996
3 2 p. 91-98
8 p.
artikel
10 Retail management (2nd edn) Gifford, Jack
1996
3 2 p. 124-125
2 p.
artikel
11 Retail service innovations Inputs for success Martin Jr, Claude R.
1996
3 2 p. 63-71
9 p.
artikel
12 Store wars: The battle for mindspace and shelfspace Messinger, Paul R.
1996
3 2 p. 119-123
5 p.
artikel
13 Transport planning in the UK, USA and Europe van der Heijden, Rob E.C.M.
1996
3 2 p. 117-119
3 p.
artikel
                             13 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland