Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             11 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Access to the luxury brand myth in pop-up stores: A netnographic and semiotic analysis de Lassus, Christel
2014
21 1 p. 61-68
8 p.
artikel
2 Bundling products to success: The influence of complementarity and advertising Yan, Ruiliang
2014
21 1 p. 48-53
6 p.
artikel
3 Deal is on! Why people buy from daily deal websites Parsons, Andrew G.
2014
21 1 p. 37-42
6 p.
artikel
4 Demand pull and technology push perspective in technology-based innovations for the points of sale: The retailers evaluation Pantano, Eleonora
2014
21 1 p. 43-47
5 p.
artikel
5 Do CSR actions in retailing really matter for young consumers? A study in France and Norway Loussaïef, Leïla
2014
21 1 p. 9-17
9 p.
artikel
6 Editorial board 2014
21 1 p. IFC-
1 p.
artikel
7 From selling to supporting – Leveraging mobile services in the context of food retailing Saarijärvi, Hannu
2014
21 1 p. 26-36
11 p.
artikel
8 How do online bidders differ from non-bidders? Hou, Jianwei
2014
21 1 p. 18-25
8 p.
artikel
9 Online customer service and retail type-product congruence Suryandari, Retno Tanding
2014
21 1 p. 69-76
8 p.
artikel
10 The density–satisfaction relationship revisited: The role of scarcity and consumers affective reactions in a crowded retail situation Pons, Frank
2014
21 1 p. 54-60
7 p.
artikel
11 What distinguishes passive recipients from active decliners of sales flyers? Jensen, Birger Boutrup
2014
21 1 p. 1-8
8 p.
artikel
                             11 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland