Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             11 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Beyond mean estimates of price and promotional effects in scanner-panel sales–response regression Haupt, Harry
2012
19 5 p. 470-483
14 p.
artikel
2 Brand, value and relationship equities and loyalty-intentions in the Australian supermarket industry Dwivedi, Abhishek
2012
19 5 p. 526-536
11 p.
artikel
3 Consumer technology traits in determining mobile shopping adoption: An application of the extended theory of planned behavior Yang, Kiseol
2012
19 5 p. 484-491
8 p.
artikel
4 Does Gibrat's law hold for retailing? Evidence from Sweden Daunfeldt, Sven-Olov
2012
19 5 p. 464-469
6 p.
artikel
5 Drivers of customer likelihood to join grocery retail loyalty programs. An analysis of reward programs and loyalty cards García Gómez, Blanca
2012
19 5 p. 492-500
9 p.
artikel
6 Editorial board 2012
19 5 p. IFC-
1 p.
artikel
7 Fractal segmentation matrix Puster, János
2012
19 5 p. 457-463
7 p.
artikel
8 Negative price-image effects of appealing store architecture: Do they really exist? Zielke, Stephan
2012
19 5 p. 510-518
9 p.
artikel
9 Resale Price Maintenance (RPM): The U.S. and E.U. perspectives Umit Kucuk, S.
2012
19 5 p. 537-544
8 p.
artikel
10 The effects of overall similarity regarding the customer-to-customer-relationship in a service context Brack, Anna Dorothea
2012
19 5 p. 501-509
9 p.
artikel
11 The importance of consumer characteristics and market structure variables in driving multiple store patronage Luceri, Beatrice
2012
19 5 p. 519-525
7 p.
artikel
                             11 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland