Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             11 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Consumer loyalty to family versus non-family business: The roles of store image, trust and satisfaction Orth, Ulrich R.
2009
16 4 p. 248-259
12 p.
artikel
2 Consumer observations on channel choices—Competitive strategies in Finnish grocery retailing Koistinen, Katri
2009
16 4 p. 260-270
11 p.
artikel
3 Customer satisfaction and dissatisfaction in retail banking: Exploring the asymmetric impact of attribute performances Arbore, Alessandro
2009
16 4 p. 271-280
10 p.
artikel
4 Developing a framework to improve retail category management through category captain arrangements Bandyopadhyay, Subir
2009
16 4 p. 315-319
5 p.
artikel
5 Editorial board 2009
16 4 p. IFC-
1 p.
artikel
6 Examining the antecedents of trust and rapport in services: Discovering new interrelationships Macintosh, Gerrard
2009
16 4 p. 298-305
8 p.
artikel
7 Exploring the determinants of the frugal shopper Bove, Liliana L.
2009
16 4 p. 291-297
7 p.
artikel
8 Modelling consumer responses to an apparel store brand: Store image as a risk reducer Liljander, Veronica
2009
16 4 p. 281-290
10 p.
artikel
9 Online social capital: Understanding e-impulse buying in practice de Kervenoael, Ronan
2009
16 4 p. 320-328
9 p.
artikel
10 Retail services and firm profit in a dual-channel market Yan, Ruiliang
2009
16 4 p. 306-314
9 p.
artikel
11 The role of etail quality, e-satisfaction and e-trust in online loyalty development process Kim, Jiyoung
2009
16 4 p. 239-247
9 p.
artikel
                             11 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland