Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             12 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Bridging Cognitive Load and Self-Regulated Learning Research: A complementary approach to contemporary issues in educational research de Bruin, Anique B.H.
2017
51 C p. 1-9
9 p.
artikel
2 Cognitive load and self-regulation: Attempts to build a bridge Boekaerts, Monique
2017
51 C p. 90-97
8 p.
artikel
3 Comparing cognitive load and self-regulatory depletion: Effects on emotions and cognitions Maranges, Heather M.
2017
51 C p. 74-84
11 p.
artikel
4 Developmental progression in performance evaluations: Effects of children's cue-utilization and self-protection van Loon, Mariƫtte
2017
51 C p. 47-60
14 p.
artikel
5 Do drawing tasks improve monitoring and control during learning from text? Schleinschok, Katrin
2017
51 C p. 10-25
16 p.
artikel
6 EARLI Association News 2017
51 C p. v-vi
nvt p.
artikel
7 EARLI title page 2017
51 C p. iii-iv
nvt p.
artikel
8 Editorial board/Publication information 2017
51 C p. IFC-
1 p.
artikel
9 Effects of performance feedback valence on perceptions of invested mental effort Raaijmakers, Steven F.
2017
51 C p. 36-46
11 p.
artikel
10 Learning from direct instruction: Best prepared by several self-regulated or guided invention activities? Glogger-Frey, Inga
2017
51 C p. 26-35
10 p.
artikel
11 Should self-regulated learning be integrated with cognitive load theory? A commentary Sweller, John
2017
51 C p. 85-89
5 p.
artikel
12 Understanding metacognitive inferiority on screen by exposing cues for depth of processing Sidi, Yael
2017
51 C p. 61-73
13 p.
artikel
                             12 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland