Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
10 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Does early reading instruction promote the rate of acquisition? A comparison of two transparent orthographies
Soodla, Piret
2015
38
C
p. 14-23
10 p.
artikel
2
EARLI Association News
2015
38
C
p. v-viii
nvt p.
artikel
3
EARLI title page
2015
38
C
p. iii-iv
nvt p.
artikel
4
Early language and executive skills predict variations in number and arithmetic skills in children at family-risk of dyslexia and typically developing controls
Moll, Kristina
2015
38
C
p. 53-62
10 p.
artikel
5
Editorial board/Publication information
2015
38
C
p. IFC-
1 p.
artikel
6
Effects of a science center outreach lab on school students' achievement – Are student lab visits needed when they teach what students can learn at school?
Itzek-Greulich, Heike
2015
38
C
p. 43-52
10 p.
artikel
7
Exploring evolutions in reciprocal peer tutoring groups' socially shared metacognitive regulation and identifying its metacognitive correlates
De Backer, Liesje
2015
38
C
p. 63-78
16 p.
artikel
8
Problem-based learning as a facilitator of conceptual change
Loyens, Sofie M.M.
2015
38
C
p. 34-42
9 p.
artikel
9
The effects of technology-mediated immediate feedback on kindergarten students' attitudes, emotions, engagement and learning outcomes during literacy skills development
Muis, Krista R.
2015
38
C
p. 1-13
13 p.
artikel
10
The multimedia effect and its stability over time
Schweppe, Judith
2015
38
C
p. 24-33
10 p.
artikel
10 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland