Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             10 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Does early reading instruction promote the rate of acquisition? A comparison of two transparent orthographies Soodla, Piret
2015
38 C p. 14-23
10 p.
artikel
2 EARLI Association News 2015
38 C p. v-viii
nvt p.
artikel
3 EARLI title page 2015
38 C p. iii-iv
nvt p.
artikel
4 Early language and executive skills predict variations in number and arithmetic skills in children at family-risk of dyslexia and typically developing controls Moll, Kristina
2015
38 C p. 53-62
10 p.
artikel
5 Editorial board/Publication information 2015
38 C p. IFC-
1 p.
artikel
6 Effects of a science center outreach lab on school students' achievement – Are student lab visits needed when they teach what students can learn at school? Itzek-Greulich, Heike
2015
38 C p. 43-52
10 p.
artikel
7 Exploring evolutions in reciprocal peer tutoring groups' socially shared metacognitive regulation and identifying its metacognitive correlates De Backer, Liesje
2015
38 C p. 63-78
16 p.
artikel
8 Problem-based learning as a facilitator of conceptual change Loyens, Sofie M.M.
2015
38 C p. 34-42
9 p.
artikel
9 The effects of technology-mediated immediate feedback on kindergarten students' attitudes, emotions, engagement and learning outcomes during literacy skills development Muis, Krista R.
2015
38 C p. 1-13
13 p.
artikel
10 The multimedia effect and its stability over time Schweppe, Judith
2015
38 C p. 24-33
10 p.
artikel
                             10 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland