Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
7 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Beyond ball-and-stick: Students' processing of novel STEM visualizations
Hinze, Scott R.
2013
26
C
p. 12-21
10 p.
artikel
2
Editorial board/Publication information
2013
26
C
p. IFC-
1 p.
artikel
3
Effects of three diagram instruction methods on transfer of diagram comprehension skills: The critical role of inference while learning
Cromley, Jennifer G.
2013
26
C
p. 45-58
14 p.
artikel
4
Instability of children's reading errors in bisyllabic words: The role of context-sensitive spelling rules
Steenbeek-Planting, Esther G.
2013
26
C
p. 59-70
12 p.
artikel
5
The heuristic interpretation of box plots
Lem, Stephanie
2013
26
C
p. 22-35
14 p.
artikel
6
Using online measures to determine how learners process instructional explanations
Sánchez, Emilio
2013
26
C
p. 1-11
11 p.
artikel
7
When language of instruction and language of application differ: Cognitive costs of bilingual mathematics learning
Saalbach, Henrik
2013
26
C
p. 36-44
9 p.
artikel
7 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland