Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
8 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Editorial board/Publication information
2009
19
2
p. IFC-
1 p.
artikel
2
High-level co-regulation in collaborative learning: How does it emerge and how is it sustained?
Volet, Simone
2009
19
2
p. 128-143
16 p.
artikel
3
Relations between young students' strategic behaviours, domain-specific self-concept, and performance in a problem-solving situation
Dermitzaki, Irini
2009
19
2
p. 144-157
14 p.
artikel
4
Should you show me the money? Concrete objects both hurt and help performance on mathematics problems
McNeil, Nicole M.
2009
19
2
p. 171-184
14 p.
artikel
5
Static and animated presentations in learning dynamic mechanical systems
Boucheix, Jean-Michel
2009
19
2
p. 112-127
16 p.
artikel
6
The effects of cooperative learning and feedback on e-learning in statistics
Krause, Ulrike-Marie
2009
19
2
p. 158-170
13 p.
artikel
7
The worked-example effect using ill-defined problems: Learning to recognise designers' styles
Rourke, Arianne
2009
19
2
p. 185-199
15 p.
artikel
8
Use of interactive–informal assessment practices: New Zealand secondary students' conceptions of assessment
Brown, Gavin T.L.
2009
19
2
p. 97-111
15 p.
artikel
8 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland