Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
8 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Does the modality principle for multimedia learning apply to science classrooms?
Harskamp, Egbert G.
2007
17
5
p. 465-477
13 p.
artikel
2
Do learning protocols support learning strategies and outcomes? The role of cognitive and metacognitive prompts
Berthold, Kirsten
2007
17
5
p. 564-577
14 p.
artikel
3
Editorial board/Publication information
2007
17
5
p. IFC-
1 p.
artikel
4
Effective classroom management and the development of subject-related interest
Kunter, Mareike
2007
17
5
p. 494-509
16 p.
artikel
5
Effects of elicited reflections combined with tutor or peer feedback on self-regulated learning and learning outcomes
van den Boom, Gerard
2007
17
5
p. 532-548
17 p.
artikel
6
Group work in elementary science: Towards organisational principles for supporting pupil learning
Howe, Christine
2007
17
5
p. 549-563
15 p.
artikel
7
Perceived learning environment and students' emotional experiences: A multilevel analysis of mathematics classrooms
Frenzel, Anne C.
2007
17
5
p. 478-493
16 p.
artikel
8
The role of task design and argumentation in cognitive development during peer interaction: The case of proportional reasoning
Schwarz, Baruch B.
2007
17
5
p. 510-531
22 p.
artikel
8 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland