Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             8 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Does the modality principle for multimedia learning apply to science classrooms? Harskamp, Egbert G.
2007
17 5 p. 465-477
13 p.
artikel
2 Do learning protocols support learning strategies and outcomes? The role of cognitive and metacognitive prompts Berthold, Kirsten
2007
17 5 p. 564-577
14 p.
artikel
3 Editorial board/Publication information 2007
17 5 p. IFC-
1 p.
artikel
4 Effective classroom management and the development of subject-related interest Kunter, Mareike
2007
17 5 p. 494-509
16 p.
artikel
5 Effects of elicited reflections combined with tutor or peer feedback on self-regulated learning and learning outcomes van den Boom, Gerard
2007
17 5 p. 532-548
17 p.
artikel
6 Group work in elementary science: Towards organisational principles for supporting pupil learning Howe, Christine
2007
17 5 p. 549-563
15 p.
artikel
7 Perceived learning environment and students' emotional experiences: A multilevel analysis of mathematics classrooms Frenzel, Anne C.
2007
17 5 p. 478-493
16 p.
artikel
8 The role of task design and argumentation in cognitive development during peer interaction: The case of proportional reasoning Schwarz, Baruch B.
2007
17 5 p. 510-531
22 p.
artikel
                             8 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland