Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             11 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Basic needs and the development of interest and intrinsic motivational orientations Krapp, Andreas
2005
15 5 p. 381-395
15 p.
artikel
2 Directly controlling teacher behaviors as predictors of poor motivation and engagement in girls and boys: The role of anger and anxiety Assor, Avi
2005
15 5 p. 397-413
17 p.
artikel
3 Does what we feel affect what we learn? Some answers and new questions Sansone, Carol
2005
15 5 p. 507-515
9 p.
artikel
4 Effects of mood on students' metacognitive experiences Efklides, Anastasia
2005
15 5 p. 415-431
17 p.
artikel
5 Emotional experiences during learning: Multiple, situated and dynamic Efklides, Anastasia
2005
15 5 p. 377-380
4 p.
artikel
6 How students describe the sources of their emotional and motivational experiences during the learning process: A qualitative approach Järvenoja, Hanna
2005
15 5 p. 465-480
16 p.
artikel
7 IFC - Editorial Board 2005
15 5 p. CO2-
1 p.
artikel
8 Origin, direction and impact of emotions in social online learning Wosnitza, Marold
2005
15 5 p. 449-464
16 p.
artikel
9 Progress and open problems in educational emotion research Pekrun, Reinhard
2005
15 5 p. 497-506
10 p.
artikel
10 Promoting students' emotions and achievement – Instructional design and evaluation of the ECOLE-approach Gläser-Zikuda, Michaela
2005
15 5 p. 481-495
15 p.
artikel
11 Students, tasks and emotions: Identifying the contribution of emotions to students' reading of popular culture and popular science texts Ainley, Mary
2005
15 5 p. 433-447
15 p.
artikel
                             11 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland