Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
7 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Children's developing numerical notations: The impact of input display, numerical size and operational complexity
Teubal, Eva
2005
15
3
p. 257-280
24 p.
artikel
2
Consonance and dissonance in students' learning experience
Cano, Francisco
2005
15
3
p. 201-223
23 p.
artikel
3
IFC - Editorial Board
2005
15
3
p. CO2-
1 p.
artikel
4
List of reviewers from November 2003–December 2004
2005
15
3
p. v-viii
nvt p.
artikel
5
Spontaneous focusing on numerosity and mathematical skills of young children
Hannula, Minna M.
2005
15
3
p. 237-256
20 p.
artikel
6
Styles and sequences of cooperative interaction in fixed and reciprocal peer tutoring
Duran, David
2005
15
3
p. 179-199
21 p.
artikel
7
Teachers' inferences about students' self-concepts – the role of dimensional comparison
Dickhäuser, Oliver
2005
15
3
p. 225-235
11 p.
artikel
7 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland