Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
9 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Constructing language ideologies in a multilingual, second-grade classroom: A case study of two emergent bilingual students’ language-use during eBook composing
Rowe, Lindsey W.
2019
52
C
p. 1-12
artikel
2
Editorial Board
2019
52
C
p. ii
artikel
3
EFL learners’ attitudes toward English-medium instruction in China: The influence of sociobiographical variables
Kong, Mengxia
2019
52
C
p. 44-51
artikel
4
From Chungking Mansions to tertiary institution: Acculturation and language practices of an immigrant mother and her daughter
Gu, Michelle Mingyue
2019
52
C
p. 52-60
artikel
5
“Say ‘What happened?’ in Hebrew. He does not speak Arabic!” Early language awareness as expressed in verbal and nonverbal interactions in the preschool bilingual classroom
Schwartz, Mila
2019
52
C
p. 13-23
artikel
6
The burden of smartness: Teacher's pet and classmates’ teasing in a Danish classroom
Lundqvist, Ulla
2019
52
C
p. 24-32
artikel
7
The expression of agency by graduate teaching assistants and professors in relation to their professional obligations
Shultz, Mollee
2019
52
C
p. 33-43
artikel
8
Vocabulary explanations in beginning-level adult ESOL classroom interactions: A conversation analysis perspective
Tai, Kevin W.H.
2019
52
C
p. 61-77
artikel
9
When students tackle grammatical problems: Exploring linguistic reasoning with linguistic metaconcepts in L1 grammar education
van Rijt, Jimmy H.M.
2019
52
C
p. 78-88
artikel
9 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland