Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
10 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Comparing rhetorical devices in history textbooks and teachers’ lessons: Implications for the development of academic language skills
García, J. Ricardo
2018
47
C
p. 16-26
artikel
2
Controversial topics and teacher answerability in Swedish for immigrants classes for refugees
Brookie, Hanna
2018
47
C
p. 84-92
artikel
3
Editorial Board
2018
47
C
p. ii
artikel
4
Enabling audience participation and stimulating discussion after student presentations in English as a foreign language seminars
Tůma, František
2018
47
C
p. 59-67
artikel
5
Impact of genre-based pedagogy on students’ academic literacy development in Content and Language Integrated Learning (CLIL)
Lo, Yuen Yi
2018
47
C
p. 36-46
artikel
6
Language resources to negotiate historical thinking in history classroom interactions
Oteíza, Teresa
2018
47
C
p. 1-15
artikel
7
Mediating hybrid spaces in the bilingual science class by learning to cultivate children's metaphors
Martínez-Álvarez, Patricia
2018
47
C
p. 68-83
artikel
8
Spoken written-language in writing center talk
Mackiewicz, Jo
2018
47
C
p. 47-58
artikel
9
Spotlighting pedagogic metalanguage in Reading to Learn – How teachers build legitimate knowledge during tutorial sessions
Hipkiss, Anna Maria
2018
47
C
p. 93-104
artikel
10
Teachers’ shifting language ideologies and teaching practices in Philippine mother tongue classrooms
Parba, Jayson
2018
47
C
p. 27-35
artikel
10 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland