Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             15 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Constructing identities through “discourse”: Stance and interaction in collaborative college writing Olinger, Andrea R.
2011
22 3 p. 273-286
14 p.
artikel
2 Contents 2011
22 3 p. iii-
1 p.
artikel
3 Editorial Board 2011
22 3 p. CO2-
1 p.
artikel
4 Exploring problems, controversies and debates: Multiple research methods and analytical approaches in linguistics Cheng, Winnie
2011
22 3 p. 302-303
2 p.
artikel
5 Learning through standard English: Cognitive implications for post-pidgin/-creole speakers Malcolm, Ian G.
2011
22 3 p. 261-272
12 p.
artikel
6 Making classroom teachers language testing experts Linville, Heather
2011
22 3 p. 296-297
2 p.
artikel
7 Norm-transgression sequences in the classroom interaction at a Madrid high school Alcalá Recuerda, Esther
2011
22 3 p. 195-212
18 p.
artikel
8 [No title] Mortimer, Katherine S.
2011
22 3 p. 287-289
3 p.
artikel
9 [No title] Fought, Carmen
2011
22 3 p. 298-299
2 p.
artikel
10 Questioning linguistic instrumentalism: English, neoliberalism, and language tests in Japan Kubota, Ryuko
2011
22 3 p. 248-260
13 p.
artikel
11 Systemic Functional Linguistics as appliable linguistics Gurzynski-Weiss, Laura
2011
22 3 p. 300-301
2 p.
artikel
12 The contribution of descriptive corpus linguistics to English language teaching Craig, Elizabeth
2011
22 3 p. 290-293
4 p.
artikel
13 The disciplinary constraints of SLA and TESOL: Additive bilingualism and second language acquisition, teaching and learning May, Stephen
2011
22 3 p. 233-247
15 p.
artikel
14 The global phenomenon of bi/multilingualism Brooks, Maneka Deanna
2011
22 3 p. 294-295
2 p.
artikel
15 Understanding the “mmhm”: Dilemmas in talk between teachers and adolescent emergent bilingual students Kibler, Amanda
2011
22 3 p. 213-232
20 p.
artikel
                             15 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland