Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
9 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Applying a new framework of connections between mathematical symbols and natural language
Hultdin, Ulrika Wikström
72
C
p.
artikel
2
Editorial Board
72
C
p.
artikel
3
Examining the concept of inverse: Theory-building via a standalone literature review
Cook, John Paul
72
C
p.
artikel
4
Identifying competent problem posers and exploring their characteristics
Zhang, Ling
72
C
p.
artikel
5
Impact of prompts on students’ mathematical problem posing
Cai, Jinfa
72
C
p.
artikel
6
Learners building conceptual understandings of mathematics: Conditions for promoting growth in understanding – A global perspective from ICME-14
Ingram, Jenni
72
C
p.
artikel
7
Middle school students at three stages of units coordination learn to make same speeds
Hackenberg, Amy J.
72
C
p.
artikel
8
Noticing of argumentation: A comparison between pre-service and in-service secondary-school mathematics teachers
Nama, Samaher
72
C
p.
artikel
9
Reasoning productively across algebraic contexts: Students develop coordinated notions of inverse
Cook, John Paul
72
C
p.
artikel
9 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland