Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             12 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 An APOS study on pre-service teachers’ understanding of injections and surjections Bansilal, Sarah
2017
48 C p. 22-37
artikel
2 “Approximate” multiplicative relationships between quantitative unknowns Hackenberg, Amy J.
2017
48 C p. 38-61
artikel
3 Covariational reasoning among U.S. and South Korean secondary mathematics teachers Thompson, Patrick W.
2017
48 C p. 95-111
artikel
4 Definite integral registers using infinitesimals Ely, Robert
2017
48 C p. 152-167
artikel
5 Impacts of inquiry pedagogy on undergraduate students conceptions of the function of proof Cilli-Turner, Emily
2017
48 C p. 14-21
artikel
6 Inside front cover (Editorial Board) 2017
48 C p. IFC
artikel
7 Mediational activities in a dynamic geometry environment and teachers’ specialized content knowledge Alqahtani, Muteb M.
2017
48 C p. 77-94
artikel
8 Pre-service elementary teachers’ strategies for tiling and relating area units Wickstrom, Megan H.
2017
48 C p. 112-136
artikel
9 Secondary mathematics teachers’ meanings for measure, slope, and rate of change Byerley, Cameron
2017
48 C p. 168-193
artikel
10 Students’ conceptualisations of multiplication as repeated addition or equal groups in relation to multi-digit and decimal numbers Larsson, Kerstin
2017
48 C p. 1-13
artikel
11 The parametric nature of two students’ covariational reasoning Paoletti, Teo
2017
48 C p. 137-151
artikel
12 Where is Difference? Processes of Mathematical Remediation through a Constructivist Lens Hunt, Jessica
2017
48 C p. 62-76
artikel
                             12 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland