Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
8 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Analyzing connections between teacher and student topic-specific knowledge of lower secondary mathematics
Tchoshanov, Mourat
2017
47
C
p. 54-69
16 p.
artikel
2
Drawing inferences from learners’ examples and questions to inform task design and develop learners’ spatial knowledge
Bentley, Jason
2017
47
C
p. 35-53
19 p.
artikel
3
Engaging students in roles of proof
Bleiler-Baxter, Sarah K.
2017
47
C
p. 16-34
19 p.
artikel
4
Inside front cover (Editorial Board)
2017
47
C
p. IFC-
1 p.
artikel
5
Proof validation and modification in secondary school geometry
Komatsu, Kotaro
2017
47
C
p. 1-15
15 p.
artikel
6
Reflective abstraction in computational thinking
Cetin, Ibrahim
2017
47
C
p. 70-80
11 p.
artikel
7
Revisiting decimal misconceptions from a new perspective: The significance of whole number bias in the Chinese culture
Lai, Mun Yee
2017
47
C
p. 96-108
13 p.
artikel
8
Zimbabwean in-service mathematics teachers’ understanding of matrix operations
Kazunga, Cathrine
2017
47
C
p. 81-95
15 p.
artikel
8 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland