Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             13 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 An exploratory study on student understandings of derivatives in real-world, non-kinematics contexts Jones, Steven R.
2017
45 C p. 95-110
16 p.
artikel
2 Dylan’s units coordinating across contexts Boyce, Steven
2017
45 C p. 121-136
16 p.
artikel
3 Eliminating counterexamples: A Grade 8 student’s learning trajectory for contrapositive proving Yopp, David A.
2017
45 C p. 150-166
17 p.
artikel
4 Graphing formulas: Unraveling experts’ recognition processes Kop, Peter M.G.M.
2017
45 C p. 167-182
16 p.
artikel
5 How can emphasizing mathematical modeling principles benefit students in a traditionally taught differential equations course? Czocher, Jennifer A.
2017
45 C p. 78-94
17 p.
artikel
6 Inside front cover (Editorial Board) 2017
45 C p. IFC-
1 p.
artikel
7 Inspecting the foundations of claims about cognitive demand and student learning: A citation analysis of Stein and Lane (1996) Otten, Samuel
2017
45 C p. 111-120
10 p.
artikel
8 Integer comparisons across the grades: Students’ justifications and ways of reasoning Whitacre, Ian
2017
45 C p. 47-62
16 p.
artikel
9 Looking back to the roots of partially correct constructs: The case of the area model in probability Ron, Gila
2017
45 C p. 15-34
20 p.
artikel
10 Playing the believing game: Enhancing productive discourse and mathematical understanding Harkness, Shelly Sheats
2017
45 C p. 63-77
15 p.
artikel
11 Preservice teachers’ pictorial strategies for a multistep multiplicative fraction problem Baek, Jae M.
2017
45 C p. 1-14
14 p.
artikel
12 Teacher attention to number choice in problem posing Land, Tonia J.
2017
45 C p. 35-46
12 p.
artikel
13 Understanding and advancing graduate teaching assistants’ mathematical knowledge for teaching Musgrave, Stacy
2017
45 C p. 137-149
13 p.
artikel
                             13 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland