Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             11 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 A curious case of superscript (−1): Prospective secondary mathematics teachers explain Zazkis, Rina
2016
43 C p. 98-110
13 p.
artikel
2 Characterizing questions and their focus when pre-service teachers implement dynamic geometry tasks Hollebrands, Karen F.
2016
43 C p. 148-164
17 p.
artikel
3 Conditions for proving by mathematical induction to be explanatory Stylianides, Gabriel J.
2016
43 C p. 20-34
15 p.
artikel
4 Folding back, thickening and mathematical met-befores Martin, Lyndon C.
2016
43 C p. 89-97
9 p.
artikel
5 Inside front cover (Editorial Board) 2016
43 C p. IFC-
1 p.
artikel
6 Middle school students’ patterning performance on semi-free generalization tasks Rivera, F.D.
2016
43 C p. 53-69
17 p.
artikel
7 Playing number board games supports 5-year-old children’s early mathematical development Elofsson, Jessica
2016
43 C p. 134-147
14 p.
artikel
8 Students’ conceptions of reflection: Opportunities for making connections with perpendicular bisector DeJarnette, Anna F.
2016
43 C p. 35-52
18 p.
artikel
9 Students’ understanding of algebraic notation: A semiotic systems perspective Weinberg, Aaron
2016
43 C p. 70-88
19 p.
artikel
10 The tacitly nested number sequence in sixth grade: The case of Adam Ulrich, Catherine
2016
43 C p. 1-19
19 p.
artikel
11 The unit circle approach to the construction of the sine and cosine functions and their inverses: An application of APOS theory Martínez-Planell, Rafael
2016
43 C p. 111-133
23 p.
artikel
                             11 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland