Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             9 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Analyzing student understanding in linear algebra through mathematical activity Plaxco, David
2015
38 C p. 87-100
14 p.
artikel
2 Areas, anti-derivatives, and adding up pieces: Definite integrals in pure mathematics and applied science contexts Jones, Steven R.
2015
38 C p. 9-28
20 p.
artikel
3 Changing students’ images of “mathematics as a discipline” Jankvist, Uffe Thomas
2015
38 C p. 41-56
16 p.
artikel
4 Corrigendum to “The two-change problem and calculus students’ thinking about direction and path” [J. Math. Behav. 37 (2015) 83–93] Weber, Eric
2015
38 C p. 117-
1 p.
artikel
5 Different types of student comments in the mathematics classroom Drageset, Ove Gunnar
2015
38 C p. 29-40
12 p.
artikel
6 Inside front cover (Editorial Board) 2015
38 C p. IFC-
1 p.
artikel
7 Making sense of fraction quotients, one cup at a time Speiser, Bob
2015
38 C p. 1-8
8 p.
artikel
8 Managing differences by focusing on communication qualities: Pupils learning mathematics in pairs at a computer Herheim, Rune
2015
38 C p. 101-116
16 p.
artikel
9 On students’ understanding of the differential calculus of functions of two variables Martínez-Planell, Rafael
2015
38 C p. 57-86
30 p.
artikel
                             9 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland