Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             11 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Building meaning through problem solving practices: the case of four-year olds Shiakalli, Maria Angela
2014
35 C p. 58-73
16 p.
artikel
2 Conceptual issues in understanding the inner logic of statistical inference: Insights from two teaching experiments Saldanha, Luis A.
2014
35 C p. 1-30
30 p.
artikel
3 Exploring teachers’ implementation of comparison in Algebra I Lynch, Kathleen
2014
35 C p. 144-163
20 p.
artikel
4 Inside front cover (Editorial Board) 2014
35 C p. IFC-
1 p.
artikel
5 Proof-scripts as a lens for exploring students’ understanding of odd/even functions Zazkis, Dov
2014
35 C p. 31-43
13 p.
artikel
6 Reading mathematics for understanding—From novice to expert Shepherd, Mary D.
2014
35 C p. 74-86
13 p.
artikel
7 The case of the Case of Benny: Elucidating the influence of a landmark study in mathematics education Leatham, Keith R.
2014
35 C p. 101-109
9 p.
artikel
8 The duality between ways of thinking and ways of understanding: Implications for learning trajectories in mathematics education Weber, Eric
2014
35 C p. 44-57
14 p.
artikel
9 The model method: Students’ performance and its effectiveness Ho, Siew Yin
2014
35 C p. 87-100
14 p.
artikel
10 The role of children's mathematical aesthetics: The case of tessellations Eberle, R. Scott
2014
35 C p. 129-143
15 p.
artikel
11 Visualizing number sequences: Secondary preservice mathematics teachers’ constructions of figurate numbers using magnetic color cubes Caglayan, Günhan
2014
35 C p. 110-128
19 p.
artikel
                             11 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland