Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             9 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 A quantitative analysis of children's splitting operations and fraction schemes Norton, Anderson
2009
28 2-3 p. 150-161
12 p.
artikel
2 Editorial Board 2009
28 2-3 p. CO2-
1 p.
artikel
3 How syntactic reasoners can develop understanding, evaluate conjectures, and generate counterexamples in advanced mathematics Weber, Keith
2009
28 2-3 p. 200-208
9 p.
artikel
4 Prospective elementary teachers use of representation to reason algebraically Richardson, Kerri
2009
28 2-3 p. 188-199
12 p.
artikel
5 Rationals and decimals as required in the school curriculum Brousseau, Guy
2009
28 2-3 p. 79-118
40 p.
artikel
6 Reinventing the concepts of group and isomorphism: The case of Jessica and Sandra Larsen, Sean
2009
28 2-3 p. 119-137
19 p.
artikel
7 Students’ perceived sociomathematical norms: The missing paradigm Levenson, Esther
2009
28 2-3 p. 171-187
17 p.
artikel
8 The co-construction of arguments by middle-school students Mueller, Mary F.
2009
28 2-3 p. 138-149
12 p.
artikel
9 Understanding the complexities of student motivations in mathematics learning Walter, Janet G.
2009
28 2-3 p. 162-170
9 p.
artikel
                             9 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland