Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             9 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Acknowledgement of Reviewers 2006
25 4 p. 345-346
2 p.
artikel
2 A third grader's way of thinking about linear function tables Martinez, Mara
2006
25 4 p. 285-298
14 p.
artikel
3 Does mathematical learning occur in going from concrete to abstract or in going from abstract to concrete? Roth, Wolff-Michael
2006
25 4 p. 334-344
11 p.
artikel
4 Editorial Board 2006
25 4 p. CO2-
1 p.
artikel
5 Guide for Authors 2006
25 4 p. I-
1 p.
artikel
6 On the relation of abstract and concrete in scientists’ graph interpretations: A case study Roth, Wolff-Michael
2006
25 4 p. 318-333
16 p.
artikel
7 Recursive and explicit rules: How can we build student algebraic understanding? Lannin, John K.
2006
25 4 p. 299-317
19 p.
artikel
8 Research, practice, uncertainty and responsibility Skovsmose, Ole
2006
25 4 p. 267-284
18 p.
artikel
9 Title Index for 2006 2006
25 4 p. 347-348
2 p.
artikel
                             9 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland