Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             8 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 A sense-making approach to proof: Strategies of students in traditional and problem-based number theory courses Smith, Jennifer Christian
2006
25 1 p. 73-90
18 p.
artikel
2 BM (Guide for Authors) 2006
25 1 p. I-VI
nvt p.
artikel
3 Editorial Board 2006
25 1 p. iii-
1 p.
artikel
4 Exploring the role of metonymy in mathematical understanding and reasoning: The concept of derivative as an example Zandieh, Michelle J.
2006
25 1 p. 1-17
17 p.
artikel
5 IFC(Editorial Board) 2006
25 1 p. CO2-
1 p.
artikel
6 Making sense of instruction on fractions when a student lacks necessary fractional schemes: The case of Tim Olive, John
2006
25 1 p. 18-45
28 p.
artikel
7 Students’ conceptual understanding of a function and its derivative in an experimental calculus course Habre, Samer
2006
25 1 p. 57-72
16 p.
artikel
8 The emergence of multiplicative thinking in children's solutions to paper folding tasks Empson, Susan B.
2006
25 1 p. 46-56
11 p.
artikel
                             8 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland