Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
8 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
A sense-making approach to proof: Strategies of students in traditional and problem-based number theory courses
Smith, Jennifer Christian
2006
25
1
p. 73-90
18 p.
artikel
2
BM (Guide for Authors)
2006
25
1
p. I-VI
nvt p.
artikel
3
Editorial Board
2006
25
1
p. iii-
1 p.
artikel
4
Exploring the role of metonymy in mathematical understanding and reasoning: The concept of derivative as an example
Zandieh, Michelle J.
2006
25
1
p. 1-17
17 p.
artikel
5
IFC(Editorial Board)
2006
25
1
p. CO2-
1 p.
artikel
6
Making sense of instruction on fractions when a student lacks necessary fractional schemes: The case of Tim
Olive, John
2006
25
1
p. 18-45
28 p.
artikel
7
Students’ conceptual understanding of a function and its derivative in an experimental calculus course
Habre, Samer
2006
25
1
p. 57-72
16 p.
artikel
8
The emergence of multiplicative thinking in children's solutions to paper folding tasks
Empson, Susan B.
2006
25
1
p. 46-56
11 p.
artikel
8 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland