Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
8 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Children's understanding of logical and conventional rules in arithmetic algorithms
Laupa, Marta
2000
19
3
p. 291-305
15 p.
artikel
2
I. Alternative learning environments
Maher, C.A.
2000
19
3
p. 273-274
2 p.
artikel
3
III. Learners as tool designers
Maher, C.A.
2000
19
3
p. 363-
1 p.
artikel
4
II. The impact of different kinds of learning experience
Maher, C.A.
2000
19
3
p. 289-290
2 p.
artikel
5
Impact of prior knowledge of task context on approaches to applications tasks
Stillman, Gloria
2000
19
3
p. 333-361
29 p.
artikel
6
Long-term effects of building on informal knowledge in a complex content domain: the case of multiplication of fractions
Mack, Nancy K.
2000
19
3
p. 307-332
26 p.
artikel
7
Social and sociomathematical norms in an advanced undergraduate mathematics course
Yackel, Erna
2000
19
3
p. 275-287
13 p.
artikel
8
Transparency in graphs and graphing tasks: an iterative design process
Ainley, Janet
2000
19
3
p. 365-384
20 p.
artikel
8 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland