Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
7 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
An analysis of the teacher's role in supporting the emergence of symbolizations in one first-grade classroom
McClain, Kay
2000
19
2
p. 189-207
19 p.
artikel
2
Can younger students succeed where older students fail? An examination of third graders' solutions of a division-with-remainder (DWR) problem
Li, Yeping
2000
19
2
p. 233-246
14 p.
artikel
3
Editorial
Maher, C.A
2000
19
2
p. 137-139
3 p.
artikel
4
From patterns to theories: conditions for conceptual change
Maher, Carolyn A
2000
19
2
p. 247-271
25 p.
artikel
5
Impact at the student level: a study of the effects of a teacher development intervention on students' mathematical thinking
Schorr, Roberta Y
2000
19
2
p. 209-231
23 p.
artikel
6
Problem-driven research in mathematics education
Arcavi, Abraham
2000
19
2
p. 141-173
33 p.
artikel
7
When does a way of working become a methodology?
Duffin, Janet
2000
19
2
p. 175-188
14 p.
artikel
7 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland