Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             16 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Can the same mathematics program be suitable for all students?: A personal view from mathematics counts, not forgetting standards Cockcroft, Sir Wilfred
1994
13 1 p. 37-51
15 p.
artikel
2 Does everybody count? Reflections on reforms in school mathematics Noddings, Nel
1994
13 1 p. 89-104
16 p.
artikel
3 Dumb about smarts Quindlen, Anna
1994
13 1 p. 85-86
2 p.
artikel
4 Editorial Board 1994
13 1 p. ii-
1 p.
artikel
5 II A view from Britain 1994
13 1 p. 35-
1 p.
artikel
6 III What do we know about curricula? 1994
13 1 p. 53-
1 p.
artikel
7 I Introduction: The discussion begins 1994
13 1 p. 1-
1 p.
artikel
8 IV A view from the New York times 1994
13 1 p. 81-
1 p.
artikel
9 Public schools are failing brightest students, a federal study shows Richardson, Lynda
1994
13 1 p. 82-84
3 p.
artikel
10 Remarks on the struggle for citizenship and math/science literacy Moses, Robert P.
1994
13 1 p. 107-111
5 p.
artikel
11 The role of open-ended problems in mathematics education Wu, H.
1994
13 1 p. 115-128
14 p.
artikel
12 V A curriculum that cares about individuals 1994
13 1 p. 87-
1 p.
artikel
13 VI An alternative approach: The algebra project 1994
13 1 p. 105-106
2 p.
artikel
14 VII The pros and cons of open-ended questions 1994
13 1 p. 113-
1 p.
artikel
15 What do we know about mathematics curricula? Schoenfeld, Alan H.
1994
13 1 p. 55-80
26 p.
artikel
16 What mathematics should students learn? Davis, Robert B.
1994
13 1 p. 3-33
31 p.
artikel
                             16 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland