Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
10 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
An eco-behavioral analysis of children's engagement in urban public school preschool classrooms
Powell, Douglas R.
2008
23
1
p. 108-123
16 p.
artikel
2
Call for papers
2008
23
1
p. iv-
1 p.
artikel
3
Full-day kindergarten and student literacy growth: Does a lengthened school day make a difference?
Zvoch, Keith
2008
23
1
p. 94-107
14 p.
artikel
4
Improving preschool classroom processes: Preliminary findings from a randomized trial implemented in Head Start settings
Raver, C. Cybele
2008
23
1
p. 10-26
17 p.
artikel
5
Pre-kindergarten teachers’ use of transition practices and children's adjustment to kindergarten
LoCasale-Crouch, Jennifer
2008
23
1
p. 124-139
16 p.
artikel
6
Quality of language and literacy instruction in preschool classrooms serving at-risk pupils
Justice, Laura M.
2008
23
1
p. 51-68
18 p.
artikel
7
Ready to learn? Children's pre-academic achievement in pre-Kindergarten programs
Howes, Carollee
2008
23
1
p. 27-50
24 p.
artikel
8
Structural and process features in three types of child care for children from high and low income families
Dowsett, Chantelle J.
2008
23
1
p. 69-93
25 p.
artikel
9
Teacher education and child outcomes: A reply to the commentary
Early, Diane M.
2008
23
1
p. 7-9
3 p.
artikel
10
Teacher education and PK outcomes: Are we asking the right questions?
Bogard, Kimber
2008
23
1
p. 1-6
6 p.
artikel
10 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland