Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
8 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Conceptions of learning and knowledge in higher education: Relationships with study behaviour and influences of learning environments
Entwistle, Noel J.
2004
41
6
p. 407-428
22 p.
artikel
2
Contextual requirements for constructivist learning
Lesgold, Alan
2004
41
6
p. 495-502
8 p.
artikel
3
Editorial Board
2004
41
6
p. CO2-
1 p.
artikel
4
Instructional conceptions: Analysis from an instructional design perspective
Lowyck, Joost
2004
41
6
p. 429-444
16 p.
artikel
5
Learning and technologies, people and tools in co-ordinated activities
Säljö, Roger
2004
41
6
p. 489-494
6 p.
artikel
6
Students’ calibration of knowledge and learning processes: Implications for designing powerful software learning environments
Winne, Philip H.
2004
41
6
p. 466-488
23 p.
artikel
7
Students’ perspectives on learning environments
Lowyck, Joost
2004
41
6
p. 401-406
6 p.
artikel
8
When are powerful learning environments effective? The role of learner activities and of students’ conceptions of educational technology
Gerjets, Peter H.
2004
41
6
p. 445-465
21 p.
artikel
8 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland