Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             14 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Collaborating and creating on music technologies Dillon, Teresa
2003
39 8 p. 893-897
5 p.
artikel
2 Commentary on: deliberation with computers: exploring the distinctive contribution of new technologies to collaborative thinking and learning Wertsch, James V.
2003
39 8 p. 899-904
6 p.
artikel
3 Connecting discourses: intertextuality in a primary school CSCL practice Kleine Staarman, Judith
2003
39 8 p. 807-816
10 p.
artikel
4 IFC - Editorial Board 2003
39 8 p. CO2-
1 p.
artikel
5 Literacies through media: identity and discourse in the process of constructing a web site Del-Castillo, Héctor
2003
39 8 p. 885-891
7 p.
artikel
6 Socialised subjectivity: exploring the ‘double reality’ of a doctorate of education (EdD) bulletin board Gillen, Julia
2003
39 8 p. 873-884
12 p.
artikel
7 Special issue on deliberation with computers: exploring the distinctive contribution of new technologies to collaborative thinking and learning Littleton, Karen
2003
39 8 p. 787-791
5 p.
artikel
8 Stand-alone computers supporting learning dialogues in primary classrooms Wegerif, Rupert
2003
39 8 p. 851-860
10 p.
artikel
9 Subject index for volume 37 (2002) 2003
39 8 p. 905-910
6 p.
artikel
10 The effects of communication medium on argumentation and the development of critical thinking Joiner, Richard
2003
39 8 p. 861-871
11 p.
artikel
11 The intertextuality of children's explanations in a technology-enriched early years science classroom Kumpulainen, Kristiina
2003
39 8 p. 793-805
13 p.
artikel
12 The process of understanding the task: how is agency distributed between students, teachers and representations in technology-rich learning environments? Rasmussen, Ingvill
2003
39 8 p. 839-849
11 p.
artikel
13 The role of IRF exchanges in the discursive dynamics of e-mail tutored interactions Giordan, Marcelo
2003
39 8 p. 817-827
11 p.
artikel
14 Using e-mail to support reflective narration de Vries, Bregje
2003
39 8 p. 829-838
10 p.
artikel
                             14 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland