Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             11 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Beyond production: learners’ perceptions about interactional processes Mackey, Alison
2002
37 3-4 p. 379-394
16 p.
artikel
2 Editorial Board/Publication info 2002
37 3-4 p. IFC-
1 p.
artikel
3 Interaction in advanced EFL pedagogy: a comparison of form-focused activities del Pilar Garcı́a Mayo, Marı́a
2002
37 3-4 p. 323-341
19 p.
artikel
4 Introduction to the role of interaction in instructed language learning del Pilar Garcı́a Mayo, Marı́a
2002
37 3-4 p. 233-236
4 p.
artikel
5 Negotiation in immersion teacher–student interaction Lyster, Roy
2002
37 3-4 p. 237-253
17 p.
artikel
6 Oral corrective feedback in the foreign language classroom: how it affects interaction in analytic foreign language teaching Lochtman, Katja
2002
37 3-4 p. 271-283
13 p.
artikel
7 Relationship between teacher-led versus learners’ interaction and the development of pragmatics in the EFL classroom Soler, Eva Alcón
2002
37 3-4 p. 359-377
19 p.
artikel
8 Relationships formed in dyadic interaction and opportunity for learning Storch, Neomy
2002
37 3-4 p. 305-322
18 p.
artikel
9 Talking it through: two French immersion learners’ response to reformulation Swain, Merrill
2002
37 3-4 p. 285-304
20 p.
artikel
10 The effect of interaction in acquiring the grammar of a second language Kuiken, Folkert
2002
37 3-4 p. 343-358
16 p.
artikel
11 When is corrective feedback most likely to succeed? Havranek, Gertraud
2002
37 3-4 p. 255-270
16 p.
artikel
                             11 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland