Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             25 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Building innovativeness in large U.S. corporations 1992
9 4 p. 319-320
2 p.
artikel
2 Consumer personality and the acceptance of product design 1992
9 4 p. 320-321
2 p.
artikel
3 Creating project plans to focus product development 1992
9 4 p. 316-317
2 p.
artikel
4 Developing a framework for sources of new-product ideas 1992
9 4 p. 315-316
2 p.
artikel
5 Developing an effective concept testing program for consumer durables Page, Albert L.
1992
9 4 p. 267-277
11 p.
artikel
6 Erratum Crawford, Merle
1992
9 4 p. 326-
1 p.
artikel
7 From experience: Avoiding marketing's best-of-the-best specification trap Rosenau Jr., Milton D.
1992
9 4 p. 300-302
3 p.
artikel
8 From experience: New idea enhancement at Amoco Chemical: An early report from a new system Felberg, Jeff D.
1992
9 4 p. 278-286
9 p.
artikel
9 From the editor Hustad, Thomas P.
1992
9 4 p. 265-266
2 p.
artikel
10 Heroic engineering takes more than heroes 1992
9 4 p. 318-319
2 p.
artikel
11 How involving more functional areas within a firm affects the new product process Rochford, Linda
1992
9 4 p. 287-299
13 p.
artikel
12 IBM AS/400 new product launch process ensures satisfaction 1992
9 4 p. 324-
1 p.
artikel
13 Integrating R&D and business strategy 1992
9 4 p. 321-322
2 p.
artikel
14 [No title] Cushman, John P.
1992
9 4 p. 329-331
3 p.
artikel
15 [No title] Cushman, John P.
1992
9 4 p. 328-329
2 p.
artikel
16 [No title] Rosenau Jr., Milton D.
1992
9 4 p. 327-328
2 p.
artikel
17 Organizational influences on the new product development process in financial services Thwaites, Des
1992
9 4 p. 303-313
11 p.
artikel
18 Product development the Japanese way 1992
9 4 p. 325-326
2 p.
artikel
19 Publications being abstracted Crawford, Merle
1992
9 4 p. 314-315
2 p.
artikel
20 Software project management: The role of the consultant 1992
9 4 p. 325-
1 p.
artikel
21 Strategic alliancing in computerized business systems 1992
9 4 p. 322-323
2 p.
artikel
22 Teaching an old dog new tricks 1992
9 4 p. 324-325
2 p.
artikel
23 The benchmarking bonanza 1992
9 4 p. 323-324
2 p.
artikel
24 The impact of new product introductions on the market value of firms 1992
9 4 p. 317-318
2 p.
artikel
25 Waste not 1992
9 4 p. 319-
1 p.
artikel
                             25 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland