Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             21 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 A cusp catastrophe model of the adoption of an industrial innovation Herbig, Paul A
1991
8 2 p. 127-137
11 p.
artikel
2 America's fastest growing company 1991
8 2 p. 141-142
2 p.
artikel
3 Designers' impressions of direct contact between product designers and champions of innovation Bailetti, Antonio J
1991
8 2 p. 91-103
13 p.
artikel
4 Developing hi-tech industrial products for world markets 1991
8 2 p. 144-145
2 p.
artikel
5 Factors influencing success of new corporate ventures 1991
8 2 p. 151-152
2 p.
artikel
6 “Forced” adoption of innovations in organizations: Consequences and implications Ram, S
1991
8 2 p. 117-126
10 p.
artikel
7 From the editor Hustad, Thomas P.
1991
8 2 p. 73-74
2 p.
artikel
8 Innovators, organization structure and management of the innovation process in the securities industry Iwamura, Akira
1991
8 2 p. 104-116
13 p.
artikel
9 Integration of technical functions for increased efficiency in the product development process 1991
8 2 p. 150-151
2 p.
artikel
10 Lessons in new product launching 1991
8 2 p. 149-150
2 p.
artikel
11 Marketing new products with industrial distributors 1991
8 2 p. 146-147
2 p.
artikel
12 New industrial financial services: What distinguishes the winners Cooper, Robert G
1991
8 2 p. 75-90
16 p.
artikel
13 Patent protection or piracy—A CEO views Japan 1991
8 2 p. 140-141
2 p.
artikel
14 Personalizing public transportation 1991
8 2 p. 140-
1 p.
artikel
15 Prelaunch forecasting of new automobiles 1991
8 2 p. 148-149
2 p.
artikel
16 Product liability reform: What happened to the crisis? 1991
8 2 p. 142-143
2 p.
artikel
17 Six keys to commercialization 1991
8 2 p. 150-
1 p.
artikel
18 The acceleration trap 1991
8 2 p. 139-140
2 p.
artikel
19 The employee empowerment era 1991
8 2 p. 147-148
2 p.
artikel
20 The renewal factor: Constructive contention 1991
8 2 p. 143-144
2 p.
artikel
21 Transmitting signals to consumers for competitive advantage 1991
8 2 p. 145-146
2 p.
artikel
                             21 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland