Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             22 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 An information transfer model for integrating marketing and R&D Personnel in new product development projects Moenaert, Rudy K.
1990
7 2 p. 91-107
17 p.
artikel
2 Are business incubators really creating new jobs by creating new business and new products Udell, Gerald G.
1990
7 2 p. 108-122
15 p.
artikel
3 Business incubators suffer growing pains 1990
7 2 p. 164-
1 p.
artikel
4 Characteristics of innovative firms in the Brazilian computer industry da Rocha, Angela
1990
7 2 p. 123-134
12 p.
artikel
5 Commercial use of conjoint analysis: An update 1990
7 2 p. 159-160
2 p.
artikel
6 Consumer preference formation and pioneering advantage 1990
7 2 p. 158-159
2 p.
artikel
7 Core skills: Doing the right things right 1990
7 2 p. 163-164
2 p.
artikel
8 Does the engineer forget the user? 1990
7 2 p. 168-169
2 p.
artikel
9 First things first a business and design educational experiment at the University of Michigan Clipson, Colin
1990
7 2 p. 135-141
7 p.
artikel
10 From the editor Hustad, Thomas P.
1990
7 2 p. 89-90
2 p.
artikel
11 From the “Ladder of Science” to the product development cycle 1990
7 2 p. 156-158
3 p.
artikel
12 Government information goes on-line 1990
7 2 p. 167-168
2 p.
artikel
13 Great experiments in team chemistry 1990
7 2 p. 166-
1 p.
artikel
14 Junk your linear R&D 1990
7 2 p. 166-167
2 p.
artikel
15 Marketing/R&D interaction in new product development: Implications for new product success rates Hise, Richard T.
1990
7 2 p. 142-155
14 p.
artikel
16 Product development know-how: Trading tactics for strategy 1990
7 2 p. 160-161
2 p.
artikel
17 Technology scouts 1990
7 2 p. 163-
1 p.
artikel
18 The channel challenge 1990
7 2 p. 162-
1 p.
artikel
19 The experience curve doctrine reconsidered 1990
7 2 p. 161-162
2 p.
artikel
20 The new managerial work 1990
7 2 p. 169-170
2 p.
artikel
21 Transferring new technologies from R&D to manufacturing 1990
7 2 p. 165-166
2 p.
artikel
22 Where forecasters go wrong 1990
7 2 p. 168-
1 p.
artikel
                             22 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland