Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             23 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 A legal feel to “look and feel” suits? 1989
6 3 p. 223-224
2 p.
artikel
2 Avoid the seven deadly sins of strategic risk analysis 1989
6 3 p. 226-227
2 p.
artikel
3 Boundary role spanning behavior, conflicts and performance of industrial product managers Lysonski, Steven
1989
6 3 p. 169-184
16 p.
artikel
4 Causes of new venture failure: 1960s vs. 1980s 1989
6 3 p. 224-225
2 p.
artikel
5 Computers that talk and listen: Has the time finally come? 1989
6 3 p. 227-
1 p.
artikel
6 Expert Systems and the law 1989
6 3 p. 233-
1 p.
artikel
7 From experience Keely, Ann
1989
6 3 p. 202-206
5 p.
artikel
8 From the editors Crawford, C.Merle
1989
6 3 p. 155-156
2 p.
artikel
9 How managers can succeed through speed 1989
6 3 p. 230-231
2 p.
artikel
10 Invention evaluation services: A review of the state of the art Udell, Gerald G.
1989
6 3 p. 157-168
12 p.
artikel
11 Managing technology: The strategic view Englund, Randy
1989
6 3 p. 234-236
3 p.
artikel
12 Modelling the decision to add new products by channel intermediaries 1989
6 3 p. 230-
1 p.
artikel
13 Positioning of financial services for competitive advantage Easingwood, Christopher J.
1989
6 3 p. 207-219
13 p.
artikel
14 Promises, promises, promises 1989
6 3 p. 227-
1 p.
artikel
15 Serendipity and scientific discovery 1989
6 3 p. 231-232
2 p.
artikel
16 Stategies for stimulating home-grown technology-based economic development 1989
6 3 p. 221-222
2 p.
artikel
17 Step-by-step innovation 1989
6 3 p. 232-233
2 p.
artikel
18 Strengthening the link between R&D and corporate strategy 1989
6 3 p. 229-230
2 p.
artikel
19 Testing market segment acceptance of new designs of industrial services Woodside, Arch G.
1989
6 3 p. 185-201
17 p.
artikel
20 The Chinese look to world markets 1989
6 3 p. 225-226
2 p.
artikel
21 The new biology of genius: Brain training for the information age 1989
6 3 p. 227-228
2 p.
artikel
22 The performance impact of an international orientation on product innovation 1989
6 3 p. 228-229
2 p.
artikel
23 Winning by being the first to market … or second? 1989
6 3 p. 222-223
2 p.
artikel
                             23 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland