Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             26 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 A message to detroit-bridge the gap in mechanical innovation 1987
4 4 p. 306-
1 p.
artikel
2 Author index to volume 4 1987
4 4 p. 313-
1 p.
artikel
3 “Big-Bang” management: Creative innovation 1987
4 4 p. 302-
1 p.
artikel
4 Competitors' responses to easily imitated new products-exploring commercial banking product introductions 1987
4 4 p. 310-
1 p.
artikel
5 Corporate innovation and entrepreneurship: A Canadian study Knight, Russell M.
1987
4 4 p. 284-297
14 p.
artikel
6 Corporate strategies for managing emerging technologies 1987
4 4 p. 311-
1 p.
artikel
7 Determinants of new product outcome in a developing country: A longitudinal analysis 1987
4 4 p. 308-
1 p.
artikel
8 Diffusing new ideas in-house Vandermerwe, Sandra
1987
4 4 p. 256-264
9 p.
artikel
9 Dodging the liability bullet 1987
4 4 p. 305-306
2 p.
artikel
10 Does competitive-set information affect the results of concept tests? 1987
4 4 p. 311-312
2 p.
artikel
11 Forecasting sales of new contingent products: An application to the compact disc market Bayus, Barry L.
1987
4 4 p. 243-255
13 p.
artikel
12 From the editors Merle Crawford, C.
1987
4 4 p. 241-242
2 p.
artikel
13 How to think like an innovator 1987
4 4 p. 309-310
2 p.
artikel
14 Innovation: Mapping the winds of creative destruction 1987
4 4 p. 308-309
2 p.
artikel
15 Keys to new product success and failure 1987
4 4 p. 307-
1 p.
artikel
16 Market value innovation: Designing the experience 1987
4 4 p. 302-303
2 p.
artikel
17 Measurement of discrimination ability in taste tests: An empirical investigation 1987
4 4 p. 301-302
2 p.
artikel
18 New approaches for the strategic management of technology 1987
4 4 p. 300-301
2 p.
artikel
19 Product liability-legal changes and marketing responses 1987
4 4 p. 304-305
2 p.
artikel
20 Product shape as a design innovation strategy Berkowitz, Marvin
1987
4 4 p. 274-283
10 p.
artikel
21 Psychological meaning of products and product positioning Friedmann, Roberto
1987
4 4 p. 265-273
9 p.
artikel
22 Service positioning through structural change 1987
4 4 p. 304-
1 p.
artikel
23 Subject index to volume 4 1987
4 4 p. 314-315
2 p.
artikel
24 The process of technology transfer to the new biomedical and pharmaceutical firm 1987
4 4 p. 303-304
2 p.
artikel
25 Two simple models for the early and middle stage prediction of innovation diffusion 1987
4 4 p. 306-
1 p.
artikel
26 Volume contents 1987
4 4 p. I-II
nvt p.
artikel
                             26 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland