Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             11 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Comment Feldman, Laurence P.
1985
2 1 p. 70-
1 p.
artikel
2 Editorial Board 1985
2 1 p. IFC-
1 p.
artikel
3 Estimating market growth for new products: An analogical diffusion model approach Thomas, Robert J.
1985
2 1 p. 45-55
11 p.
artikel
4 Financial evaluation of the product line Rabino, Samuel
1985
2 1 p. 56-65
10 p.
artikel
5 From the editor Little, Blair
1985
2 1 p. 1-2
2 p.
artikel
6 New products management Colberg, Roger T.
1985
2 1 p. 66-67
2 p.
artikel
7 Organizational obstacles to innovation: A formulation of the problem Stefflre, Volney
1985
2 1 p. 3-11
9 p.
artikel
8 Product development strategy: An integration of technology and marketing Nyström, Harry
1985
2 1 p. 25-33
9 p.
artikel
9 Product policy: Concepts, methods, and strategy Davis, Robert
1985
2 1 p. 67-69
3 p.
artikel
10 Selecting winning new product projects: Using the NewProd system Cooper, Robert G.
1985
2 1 p. 34-44
11 p.
artikel
11 The R&D-marketing interface in high-technology firms Gupta, Ashok K.
1985
2 1 p. 12-24
13 p.
artikel
                             11 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland