Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
                                       Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
 
                             22 gevonden resultaten
nr titel auteur tijdschrift jaar jaarg. afl. pagina('s) type
1 Accelerated product introductions and emerging managerial accounting perspectives: Implications for marketing managers in the technology sector Rabino, Samuel
1993
10 2 p. 126-135
10 p.
artikel
2 A critique of six measures for assessing creativity 1993
10 2 p. 165-
1 p.
artikel
3 An empirical analysis of innovation strategies of biotechnological firms in the U.S. 1993
10 2 p. 168-
1 p.
artikel
4 A strategic framework for assessing product line additions Guiltinan, Joseph P.
1993
10 2 p. 136-147
12 p.
artikel
5 Brace for Japan's hot new strategy 1993
10 2 p. 169-170
2 p.
artikel
6 Channel selection for new industrial products: A framework, method, and application 1993
10 2 p. 170-171
2 p.
artikel
7 Concurrent engineering: The product development environment for the 1990s Cushman, John P.
1993
10 2 p. 176-177
2 p.
artikel
8 Does market share really matter? 1993
10 2 p. 165-166
2 p.
artikel
9 From the editor 1993
10 2 p. 89-
1 p.
artikel
10 Incentive compensation for corporate venture personnel 1993
10 2 p. 171-172
2 p.
artikel
11 Major new products: What distinguishes the winners in the chemical industry? Cooper, R.G.
1993
10 2 p. 90-111
22 p.
artikel
12 Metrics for measuring product development cycle time Griffin, Abbie
1993
10 2 p. 112-125
14 p.
artikel
13 New product processes at leading industrial firms 1993
10 2 p. 163-
1 p.
artikel
14 Strategy, structure, and performance of U.S. manufacturing and service MNCs: A comparative analysis 1993
10 2 p. 167-168
2 p.
artikel
15 Successful innovation through inter-company networks 1993
10 2 p. 163-164
2 p.
artikel
16 The benchmarking book Prushan, Victor H.
1993
10 2 p. 175-176
2 p.
artikel
17 The co-diffusion of complementary innovations: Supermarket scanners and UPC symbols Bucklin, Louis P.
1993
10 2 p. 148-160
13 p.
artikel
18 The dark side of the entrepreneur 1993
10 2 p. 166-167
2 p.
artikel
19 The marketing value of brand extension 1993
10 2 p. 168-169
2 p.
artikel
20 The road to the Baldrige award: Quest for total quality Moran, John J.
1993
10 2 p. 173-175
3 p.
artikel
21 The user in focus 1993
10 2 p. 164-165
2 p.
artikel
22 Why customer focus strategies often fail 1993
10 2 p. 161-163
3 p.
artikel
                             22 gevonden resultaten
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland