Digitale Bibliotheek
Sluiten
Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
Zoeken naar
Tijdschrift
Artikel
ISSN
NBN artikel
NBN tijdschrift
DARE/NARCIS document
met titel:
A
B
C
D
E
F
G
H
I
J
K
L
M
N
O
P
Q
R
S
T
U
V
W
X
Y
Z
Tijdschrift beschrijving
Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
8 gevonden resultaten
nr
titel
auteur
tijdschrift
jaar
jaarg.
afl.
pagina('s)
type
1
Developing a STEM-designated accounting curriculum
O’Hara, Richard C.
69
C
p.
artikel
2
Editorial Board
69
C
p.
artikel
3
Examining the contribution of diverse feedback perspectives during a work-integrated learning intervention
Twyford, Erin Jade
69
C
p.
artikel
4
Key factors affecting faculty commitment toward accounting curriculum change: Differences between UAE and UK AACSB-accredited universities
Youssef, Mayada A.
69
C
p.
artikel
5
STEM designation for accounting programs: Insights from accounting department directors
Simmons, Valerie
69
C
p.
artikel
6
Teaching accounting in the era of ChatGPT – The student perspective
Haugland Sundkvist, Charlotte
69
C
p.
artikel
7
Was it miss appropriate in the theater with the cash register? An employee fraud case
Drum, Dawna
69
C
p.
artikel
8
Workbook design and controls: A framework
Zeller, Thomas
69
C
p.
artikel
8 gevonden resultaten
Koninklijke Bibliotheek -
Nationale Bibliotheek van Nederland